PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Adaylar, yaklaşan 31 Mart Yerel Seçimleri nedeniyle tanıtım faaliyetlerini hızlandırdı.
Adaylar, billboard, broşür ve afiş gibi geleneksel reklamcılık yöntemlerini kullandı.
Yerel seçimler için yarışan adaylar, internet üzerinden tanıtım çalışmalarına da ağırlık verdi.
Dijital mecranın geniş kitlelere daha etkili şekilde ulaşma imkanı sağlaması, tercih sebebi oldu.
Adayların geleneksel yöntemler yanında interneti de tercih etmesi, dijital tanıtım ve reklamcılık sektörünü hareketlendirdi.
Uzmanlar, seçim sürecinde adayların sosyal ağları yoğun biçimde kullanmayı tercih ettiğini belirtiyor.
Adaylar, profesyonellerden destek alıyor
Verilen bilgilere göre, adayların büyük bölümü, içerik üretimi, hedef kitlelere ulaşılması için doğru dilin kullanılabilmesi ve sosyal ağlarda reklam, tanıtım kampanyalarının doğru şekilde yürütülmesi için profesyonel ekiplerden destek alıyor.
Videolu içerikler öne çıktı
Şimdi ise videolu içeriklerin en fazla öne çıkan içerik türü olduğu belirtilerek, sabit görseller yerine hareketli içeriklere dönüşüm olduğu ifade ediliyor.
Bir önceki seçimlerde de olduğu gibi bu seçimde de en fazla kullanılan sosyal ağlar, sırasıyla Instagram, YouTube, TikTok, X ve Facebook.
Haber Kaynağı: Anadolu Ajansı (AA)
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.