DOLAR 19,3938 -0.05%
EURO 21,3251 0.06%
ALTIN 1.244,76-0,45
BITCOIN 568831-2,79%
İstanbul
13°

PARÇALI AZ BULUTLU

04:40

İMSAK'A KALAN SÜRE

xslot trbet tarafbet orisbet betturkey betpublic bahiscom betebet betlike mariobet betist 1xbet trendbet istanbulbahis zbahis royalbet betwild alobet aspercasino trwinbetonred bizbet
Casibom
PROJE İSMİ AMACI DURUM BAĞLANTI LİNK
100 Yazar 100 Eser Cumhuriyetimizin 100. yılına özel Tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Kudüs Kanayan Yaramız Tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Yarım Kalan Hikayeler Herkesin bir hikayesi vardır Eser alımı tamamlandı Eser Paylaşımı
Öğretmenim Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim Devam ediyor Eser Paylaşımı
Ortadoğu şiir yarışması 3 kişiye ödül verilecek Devam ediyor Eser Paylaşımı
Güle Revan 40 Yazar 40 Naat Eser alımı tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Yerel seçimde dijital tanıtım ve reklamcılık tercih edildi
26 okunma

Yerel seçimde dijital tanıtım ve reklamcılık tercih edildi

ABONE OL
20 Mart 2024 16:00
Yerel seçimde dijital tanıtım ve reklamcılık tercih edildi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

AA

Adaylar, yaklaşan 31 Mart Yerel Seçimleri nedeniyle tanıtım faaliyetlerini hızlandırdı.

Adaylar, billboard, broşür ve afiş gibi geleneksel reklamcılık yöntemlerini kullandı.

Yerel seçimler için yarışan adaylar, internet üzerinden tanıtım çalışmalarına da ağırlık verdi.

Dijital mecranın geniş kitlelere daha etkili şekilde ulaşma imkanı sağlaması, tercih sebebi oldu.

Adayların geleneksel yöntemler yanında interneti de tercih etmesi, dijital tanıtım ve reklamcılık sektörünü hareketlendirdi.

Uzmanlar, seçim sürecinde adayların sosyal ağları yoğun biçimde kullanmayı tercih ettiğini belirtiyor.

Adaylar, profesyonellerden destek alıyor

Verilen bilgilere göre, adayların büyük bölümü, içerik üretimi, hedef kitlelere ulaşılması için doğru dilin kullanılabilmesi ve sosyal ağlarda reklam, tanıtım kampanyalarının doğru şekilde yürütülmesi için profesyonel ekiplerden destek alıyor.

Videolu içerikler öne çıktı

Şimdi ise videolu içeriklerin en fazla öne çıkan içerik türü olduğu belirtilerek, sabit görseller yerine hareketli içeriklere dönüşüm olduğu ifade ediliyor.

Bir önceki seçimlerde de olduğu gibi bu seçimde de en fazla kullanılan sosyal ağlar, sırasıyla Instagram, YouTube, TikTok, X ve Facebook.

Haber Kaynağı: Anadolu Ajansı (AA)

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE