DOLAR 19,3938 -0.05%
EURO 21,3251 0.06%
ALTIN 1.244,76-0,45
BITCOIN 568831-2,79%
İstanbul
13°

PARÇALI AZ BULUTLU

04:40

İMSAK'A KALAN SÜRE

xslot trbet tarafbet orisbet betturkey betpublic bahiscom betebet betlike mariobet betist 1xbet trendbet istanbulbahis zbahis royalbet betwild alobet aspercasino trwinbetonred bizbet
Casibom
PROJE İSMİ AMACI DURUM BAĞLANTI LİNK
100 Yazar 100 Eser Cumhuriyetimizin 100. yılına özel Tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Kudüs Kanayan Yaramız Tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Yarım Kalan Hikayeler Herkesin bir hikayesi vardır Eser alımı tamamlandı Eser Paylaşımı
Öğretmenim Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim Devam ediyor Eser Paylaşımı
Ortadoğu şiir yarışması 3 kişiye ödül verilecek Devam ediyor Eser Paylaşımı
Güle Revan 40 Yazar 40 Naat Eser alımı tamamlandı Satın Alabilirsiniz
Yandex, Türkiye’ye 400 Milyon Dolar Yatırım Yapacak ve Çok Sayıda Kişiyi İstihdam Edecek
  • Mavikuş Medya
  • Ekonomi
  • Yandex, Türkiye’ye 400 Milyon Dolar Yatırım Yapacak ve Çok Sayıda Kişiyi İstihdam Edecek
48 okunma

Yandex, Türkiye’ye 400 Milyon Dolar Yatırım Yapacak ve Çok Sayıda Kişiyi İstihdam Edecek

ABONE OL
17 Ekim 2024 16:10
Yandex, Türkiye’ye 400 Milyon Dolar Yatırım Yapacak ve Çok Sayıda Kişiyi İstihdam Edecek
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Yandex, bilgi teknolojisi ürünlerini yerelleştirmek ve Türkiye’deki erişimini genişletmek için 400 milyon dolar yatırım yapmayı planlıyor. Kısa bir süre önce Yandex Search Türkiye CEO’su olarak bu görevi üstlen Alexander Popovskiy, planladıkları yatırımın ayrıntılarını paylaştı. Alexander Popovskiy, Yandex’in Türkiye’nin dijital potansiyeline çok inandıklarını belirterek, “Önümüzdeki üç yıl içinde Türkiye’de bilgi teknolojisi ürünleri geliştirmek için 400 milyon doların üzerinde yatırım yapmayı ve yüzlerce kişiye istihdam sağlamayı planlıyoruz” dedi.

Teknoloji devi, Türkiye dijital pazarındaki konumunu güçlendirmeyi ve yerel pazara uygun ürün ve hizmetleri sürekli geliştirerek uzun vadeli, güvenilir bir paydaş olduğunu kanıtlamayı amaçlıyor. Popovskiy, Yandex’in Türkiye’de kalıcı iş ilişkileri kurmaya kararlı olduğunu da vurguladı.

Türkiye için Yerelleştirilmiş Ürünler

Popovskiy, Türkiye için özel olarak tasarlanmış bir dizi ürünün yakında piyasaya sürüleceğini belirterek,”Amacımız Türkiye’ye bir bütün olarak değer katmak ve önceki yıllarda yerel pazarda elde ettiğimiz başarıların üzerine yenilerini eklemek. Bu yaklaşımla, Türkiye’deki kullanıcıların özel ihtiyaçlarını karşılayan hiper yerelleştirilmiş ürünler geliştirmeye odaklandık. Kısa bir süre içinde Türkiye için özel olarak tasarlanmış yapay zeka destekli arama ürünümüzü ve tamamen yerelleştirilen diğer hizmetlerimizin de lansmanını yapacağız.” dedi.

Rekabet Avantajı ve Ekonomik Potansiyel

Popovskiy Yandex’in küresel oyuncularla rekabet yaklaşımının yerel dil, kültür ve yerel kullanıcıların ihtiyaçlarına güçlü bir vurgu içerdiğine dikkat çekti. Popovskiy “Birçok küresel şirket ‘herkese uyan tek beden’ yaklaşımına bağlı kalırken, biz ‘yerel ol’ diyoruz” dedi.

Alexander Popovskiy ayrıca Türkiye’nin teknoloji sektöründe daha fazla rekabeti teşvik etme yönünde kaydettiği ilerlemeden duyduğu heyecanı da dile getirdi. “Türkiye ekonomisi zorluklara rağmen büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. Dünyanın en iyi 10 internet kullanım oranından birine sahip olan Türkiye, inovasyon için verimli bir zemin sunuyor ve biz de Türkiye’nin dijital ortamına katkıda bulunmak hedefindeyiz” dedi.

Popovskiy ayrıca Türk hükümetinin teknoloji pazarı ve dijital ekonomi, işletmeler ve daha iyi ve yenilikçi ürünler elde eden son kullanıcılar için faydalı olan ‘sağlıklı rekabeti’ teşvik etme konusundaki kararlılığının da altını çizdi.

Yeni Navigasyon Özellikleri ve  İşletmelere Destek

Yandex, aylık toplam 6 milyon kullanıcıya sahip olan Yandex Arama, Haritalar ve Navigasyon gibi hizmetleri sağlayarak Türkiye’nin uzun soluklu bir paydaşı oldu.Popovskiy,navigasyon hizmetlerine yerel şehirlere özgü bilgiler de dahil olmak üzere yeni özellikler ekleyerek Türkiye’deki kullanıcı deneyimini daha da geliştirmeyi planladıklarını açıkladı.

Popovskiy,ayrıca Yandex’in Türk işletmelerini desteklemedeki rolünü de şu sözlerle vurguladı: “B2B çözümlerimizin yerel işletmelerin büyümesine yardımcı olduğunu görmekten memnuniyet duyuyoruz. Buna halihazırda iyi bilinen dijital reklamcılık ürünlerimizin yanı sıra kısa süre önce lansmanı yapılan Yandex Haritalar API servisi de dahil.Bütün bu servisler ile  300’den fazla Türk şirketine hizmet veriyor.”

Popovskiy ayrıca Yandex’in bir dizi B2B hizmetine ücretsiz erişim sunan ve halihazırda 40’tan fazla Türk girişimin dahil olduğu, startup’lara yönelik yeni bir özel programdan da bahsetti.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE