TikTok, Türkiye’de En Yeni Performans Çözümü Smart+ ile Pazarlamanın Geleceğini İnşa Ediyor
Bu yenilikçi reklam çözümü, Türkiye'deki markaların reklam süreçlerini hedefleme, teklif verme ve yaratıcı içerik oluşturma gibi aşamalarını optimize etmelerine yardımcı olarak, gerçek iş sonuçlarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olmayı hedefliyor. Son beş yılda TikTok, 1 milyardan fazla kullanıcıya sahip küresel bir eğlence platformu haline gelerek, markalar için topluluklarıyla özgün şekilde etkileşim kurmalarını sağlayan, keşiflerin iş sonuçlarına dönüştüğü bir mecra haline geldi. İnsanlar TikTok 'a eğlenmek, yeni ürünler ve trendler keşfederek ayrılmak için geliyor. TikTok'ta içerikleri izleyen kullanıcıların yüzde 61’i TikTok’ta bir içerik gördükten sonra bunu bir satın alma eylemine dönüştürüyor . İnsanlar TikTok deneyimlerinin sonucu olarak gerçek aksiyonlar alıyor. Platform bu hafta, artık Türkiye'de ve uluslararası alanda mevcut olan yepyeni bir reklam çözümü olan Smart +'ı tanıttı. Smart +, markaların TikTok'un tüm gücünden yararlanmasına, reklamlarını geliştirmesine ve doğru reklamı en iyi performansla doğru kişiye sunmasına yardımcı olacak.Reklam Otomasyonuna Derinlemesine ÇözümSmart+, performans reklamcılığını hedefleme, teklif verme ve yaratıcı süreçler boyunca otomatikleştirmeyi sağlayan yeni bir performans çözümüdur. Bu çözumle reklamverenler sadece, bütçelerini ve hedeflerini belirlerler ve Smart + otomatik olarak en iyi yaratıcı öğeyi olusturur veya seçer, doğru hedef kitleyi belirler, en iyi reklamı, doğru zamanda doğru müşterinin önüne koyar. Smart +, TikTok 'ta içerik geliştirmeyi, yaratıcılığı ve üretkenliği ölçeklendiren; senaryo yazmaktan video üretmeye kadar tum surecleri optimize ederek verimli hale getiren, üretken yapay zeka destekli bir yaratıcı çözüm paketi olan TikTok Symphony'yi kullanır.Smart+, reklam satın alma sürecini basitleştirirken, iş sonuçlarını üç farklı kampanya hedefiyle maksimize ediyor:
- Smart+ Web Kampanyaları: Web sitelerine trafik çekerek alt seviye işlemleri (satış gibi) artırıyor.
- Smart+ Katalog Reklamları: Kullanıcıların ilgi alanlarına ve eylemlerine dayalı olarak ilgili ürün önerileri sunarak dönüşüm sağlıyor.
- Smart+ Uygulama Kampanyaları: TikTok’un keşif gücünden faydalanarak uygulama indirmelerini ve dönüşümleri artırıyor.
- Smart+ Aday Müşteri Yaratma Kampanyaları: Katılımcı kitleleri, yeni nesil aday müşteri yaratma çözümlerini kullanarak kullanıcıları yüksek değerli müşterilere dönüştürüyor.