PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Ticaret Bakanlığı 300 bin takipçisi bulunan fenomenler için reklam eğitimi vereceğini duyurdu. Bakanlık Influencerların pazarlama iletişiminde dikkat etmeleri gereken kuralları anlatacaklarını duyurdu.
Ticaret Bakanlığı sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan Influencerlar için pazarlama iletişiminde dikkat etmeleri gereken yasaklar ve etik ilkelere ilişkin eğitim vereceğini açıkladı.
300 BİN TAKİPÇİLİ FENOMENLERE EĞİTİM VERİLECEK
İlk etapta 300 binden fazla takipçiye sahip fenomenlerin katılacağını belirten bakanlık, “Günümüzde dijitalleşmenin ve sosyal medya kullanımının artışıyla birlikte sosyal medya mecraları üzerinden yapılan reklam ve paylaşımların tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını ve satın alma tercihlerini doğrudan etkilediği görülmektedir.
Tecrübe etmekte olduğumuz bu dijital gelişmeler; tüketicilerimizin sosyal medya reklamları yoluyla daha fazla mağdur edilmesi riskini de beraberinde getirmektedir.
Ticaret Bakanlığımızca hem tüketicilerin sosyal medya platformlarında en iyi şekilde korunması hem de reklam verenlerin daha sağlıklı ticari bir iletişim kurabilmesi amacıyla; Ticaret Bakanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı ve Reklam Özdenetim Kurulu iş birliğiyle ‘Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı’ hayata geçirilmiştir.” dedi.
İLK EĞİTİM 25 KASIM’DA BAŞLIYOR
25 Kasım’da düzenlenecek olan ve 1 yıl boyunca 2 ayda bir yüz yüze verilmesi planlanan eğitimde katılımcılara belge verileceği ve katılan fenomenlerin isimlerinin ise Reklam Özdenetim Kurulu’nun internet sitesinde yayınlanacağını açıkladı.
AMAÇ TÜKETİCİYİ KORUMAK
Fenomenler, yasal, sorumlu pazarlama iletişimi değerlerini destekleyerek, markalarla farklı işbirlikleri içerisinde olabilecekleri belirtildi. Konuya ilişkin yapılan açıklamada, “Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı’ ile sosyal medya etkileyicilerine faaliyetlerini yasal mevzuat çerçevesinde sürdürmeleri için gerekli bilincin kazandırılması ve böylece tüketicilerin doğru bilgilendirilmesi ve bilinçlendirilmesi amaçlanmakta olup geleneksel mecralarda olduğu gibi dijital mecralarda da tüketicilerimizi en üst düzeyde korumak için gerekli çalışmalar bakanlığımızca hassasiyetle yürütülmektedir.” denildi.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.