PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Nielsen ve Lyft, mobil uygulamasındaki reklamları ölçmek için bir anlaşma imzaladığını duyurdu.
Lyft, geçen yıl ağustos ayında, daha istikrarlı bir gelir kaynağı oluşturmak amacıyla uygulamasında reklam görüntüleyeceğini açıklamıştı. San Francisco, Kaliforniya merkezli şirket Lyft, uygulama içi videosunu kullanarak ‘Wonka’ filmini tanıtmak için Warner Bros Discovery ile ortaklık kurarak 2023’ün son çeyreğinde video reklamları başlatmıştı.
Reklam performansının ölçülmesi, reklamverenlerin pazarlama kampanyalarını bilgilendirmesine, iyileştirmesine ve etkilerini ölçmesine yardımcı olur.
Lyft, uygulamada reklam sunmanın yanı sıra taksilerin üst kısmındaki reklam ekranlarından, araç içi reklamlardan ve bisiklet paylaşım istasyonlarından da yararlanıyor.
Lyft’in reklamcılık kolu Lyft Media, daha önce Starbucks, DoorDash ve Citigroup (C.N) gibi müşterilerle çalışmıştı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.