PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Uzun yıllardır gıda kategorisinde çeşitli markalara liderlik eden İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başladı.
Küresel gıda markalarında yaklaşık 15 yıllık pazarlama deneyimine sahip olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Direktörü olarak atandı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Birincisi olarak mezun olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, lisans öğreniminin ardından Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret Yönetimi alanında yüksek lisansını tamamladı. Perfetti van Melle bünyesinde Mentos ve Vivident marka ekipleriyle lokal ve global rollerde birçok kampanya yönetti. Unilever’de Knorr markasının yeniden konumlandırılması çalışmaları çerçevesinde sürdürülebilirlik ajandası dahil olmak üzere Knorr Çabuk Noodle ve Knorr Baharat lansmanlarını yönetti. Dondurma kategorisinde ise premium ev içi tüketim ve açık dondurma markalarına liderlik ederken, Carte d’Or markasının trendlere yön veren Carte d’Or Barista ve Carte d’Or İsviçre Çikolatası lansmanlarına imza attı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.