Fibabanka’dan Kapsayıcı ve Eşitlikçi Deneyim
15 Ekim Dünya Beyaz Baston ve Görme Engellileri Günü’nde erişilebilir bankacılık deneyiminin önemine dikkat çeken Fibabanka, eşit ve kapsayıcı bir dünya için müşteri deneyimini güçlendirmeye devam ediyor.En üst düzeyde müşteri deneyimi tasarlamak ve yaşatmak için teknolojiyi kullanan Fibabanka, müşteri ihtiyaçlarına yönelik çalışmalarıyla hem fark yaratmaya hem de sektörde öncü olmaya devam ediyor. Bu yaklaşımla Fibabanka, BlindLook iş birliği ile sahip olduğu EyeBrand sertifikası kapsamında; görme engelli bireylerin finansal hizmetlere özgürce erişebilmelerini sağlıyor. Bu kapsamda kullanıcılar, sesli simülasyonlar sayesinde Fibabanka’nın web sitesi, mobil ve internet bankacılığı kanallarından işlemlerini kimseye ihtiyaç duymadan yapabiliyor. 15 Ekim Dünya Beyaz Baston ve Görme Engellileri Günü kapsamında tüm hizmetlerde erişilebilirliğin ve kapsayıcılığın önemine vurgu yapan Fibabanka Pazarlama İletişimi, Müşteri Deneyimi ve Dijital Bankacılık Direktörü Deniz Güney: “Toplumun her kesimi gibi görme engellilerin de hizmetlere kolaylıkla ulaşabilmesinde tüm sektörlerin sorumlu hareket etmesi gerekiyor. Biz de Fibabanka olarak; görme engelliler için daha erişilebilir bankacılık deneyimi sunma hedefiyle BlindLook ile çalışıyoruz. EyeBrand sertifikasına sahip bir banka olarak kapsayıcı, çeşitli ve eşitlikçi bir müşteri deneyimi sağlamak bizim en önemli taahhüdümüz. Bu sürecin bir parçası olarak sürekli iyileşmeyi kabul ediyor ve kapsayıcılığı iş yapış şeklimize tamamen entegre ediyoruz. Görme engelli bireylerin ihtiyaçlarını dinleyerek, onların talep ve beklentilerine yanıt vermek için kararlılıkla çalışıyoruz. EyeBrand olmanın ilk adımı, bu topluluğu fark etmek ve hayatlarına değer katmaktan geçiyor. Her zaman iş birliğinden güç alarak, kapsayıcılığı artırmak için çaba göstermeye devam edeceğiz” dedi.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı