PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
ABD merkezli küresel havacılık şirketi Boeing’in ABD Batı Yakası fabrika işçileri Pazartesi günü yeni bir sözleşme teklifini kabul etti ve bu, jet üretiminin çoğunu durduran ve sıkıntılı uçak üreticisindeki mali krizi derinleştiren yedi haftalık greve son verdi.
En çok satan 737 MAX jet uçağında ve 767 ve 777 geniş gövdeli uçaklarda çalışan yaklaşık 33 bin makinist, yüzde 40 ücret artışı ve on yıl önce kaybedilen tanımlanmış emeklilik maaşının geri verilmesi talebiyle 13 Eylül’den beri grevdeydi.
Boeing ve sendika liderleri 1 Kasım’da, şirketin ticari uçak üretimini felç eden uzun bir anlaşmazlığı sona erdirmek için geçici bir anlaşmaya vardıklarını açıklamıştı.
2008’deki grev günde yaklaşık 100 milyon dolara mal olmuştu
Boeing’de 1995’teki 10 haftalık grevden bu yana en uzun grev olan 2008’deki 8 haftalık grev, şirkete günde yaklaşık 100 milyon dolara mal olmuştu. Boeing’in 2008’de olduğundan çok daha kötü bir mali durumda olduğu belirtiliyor.
Şirket, en çok satan uçağı olan “737 Max” tipi yolcu uçaklarının 2018’de Endonezya ve 2019’da Etiyopya’daki kazalarından bu yana 27 milyar dolar kaybetti.
Boeing’in her ne kadar geliri azalıp borcu artsa da şirketin 500 milyar dolardan fazla değer biçtiği devasa bir sipariş birikimi olduğu vurgulanıyor.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.