PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Apple’ın iPhone 15 için ürettiği ve pek çok kullanıcı tarafından “şirketin en kötü ürünü” olarak değerlendirilen Finewoven kılıflar o kadar çok iade aldı ki Amazon, ABD ürün mağazasına bir uyarı etiketi koymaya başladı. Peki, sorun tam olarak nedir?
Birçok kişi kılıfı tutmanın rahatsız edici olduğundan ve kolayca çizildiğinden şikayetçi, dolayısıyla yasal süresi dolmadan satın almadan vazgeçerek para iadesi istemeye başladılar.
Amazon mağazasında kullanıcılar şu anda Apple Finewove kılıf üzerinde “sık iade edilen ürün” uyarısını görebiliyorlar. Bu elbette ürünün satışı için son derece olumsuz bir etki yaratıyor. Online alışveriş devi Amazon, “sık iade edilen ürün” etiketini 2023’ün başlarında kullanıma sunmuştu. Bu etiketin satışları nasıl etkilediğine dair resmi bir rapor yok ama üzerinde “sevilmeyen ve iade edilen bir üründür” uyarısını gören insanların onu satın almaktan vazgeçtiğini düşünmek hiç yanlış değil.
59 dolarlık fiyat etiketine sahip kılıfı bizzat Apple ürettiği için, Apple’ın “resmi” kılıfı olarak kabul görüyor. Ancak pek çok kullanıcı kılıfın rahatsız edici bir yapıya sahip olduğunu ve kullanmak istemediğini belirterek geri gönderiyor.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.