PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
ABD seçim sisteminde bağışçıların da etkili aktörler olması seçim döneminde ortaya büyük bir ekonomi çıkmasına neden oluyor.
Bloomberg’in son araştırması ABD seçimlerinde son viraja girilirken ortaya çıkan büyük rakamları da gözler önüne serdi. Araştırmaya göre 11 bin politik grup seçim süresince bağışlara dayanan fonlarla 15 milyar dolarlık harcama gerçekleştirdi.
Federal Seçim Komitesi’ne yapılan başvurulara göre, bu gruplar milyarder Elon Musk tarafından desteklenen siyasi propaganda komitelerinden küçük örgütlere kadar birçok siyasi grubu kapsadı.
Rakamlara bakıldığında iki aday arasında Kamala Harris’in kampanyasının finansal olarak daha güçlü olduğu görüldü. Araştırmada yer alan 11 bin grup arasında en büyük iki organizasyon Harris’i destekleyen organizasyonlar oldu. Buna göre Harris for President 875 milyon dolarlık, Future Forward 621 milyon dolarlık harcama gerçekleştirdi. Harris for Predisent’ın harcamaları arasında Facebook ve Google gibi platformlardaki online reklamlara 148 milyon dolarlık bütçe ayrıldığı görüldü.
İşte en büyük harcama yapan kurumlar…
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.