PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
İtalyan Astaris’in Gebze–Orhangazi–İzmir otoyolu ve Osmangazi Köprüsü’ndeki azınlık hissesi satış sürecini tekliflerin beklenenden düşük olması sebebiyle durdurduğu belirtildi.
Bloomberg’e konuşan kaynaklar, gelen üç teklifin de Astaris’in otoyoldaki yüzde 18,1’lik hissesi için holdingin değeri baz alınarak belirlediği 405 milyon euroluk fiyattan düşük olduğunu belirtti.
Otoyolu işleten Otoyol Yatırım ve İşletme AŞ’de Astaris’in yanında Nurol İnşaat, Özaltın İnşaat ve Makyol İnşaat’ın yüzde 26’şar hissesi, Göçay İnşaat’ın ise yüzde 4 hissesi bulunuyor.
Projenin ilk yüklenicisi Astaldi 2018’de mahkeme denetiminde borç yapılandırması sürecine girmişti. Bunun ardından şirketin ana iş kolunu Webuild alırken, araların Otoyol hissesinin de olduğu varlıklar Astaris çatısı altında toplanmıştı.
İstanbul ve İzmir’i birbirine bağlayan 420 kilometrelik yol içinde 1,2 milyar dolarlık Osmangazi Köprüsü de bulunuyor. Otoyolu işletmek için verilen imtiyaz süreci Eylül 2035’te son bulacak.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.