PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Volkswagen’nin faaliyet kâr marjı, Kovid-19 salgınının otomobil üreticisini üretimi durdurmaya ve showroomları kapatmaya zorlamasından bu yana en düşük seviyeye geriledi.
Alman üretici, üçüncü çeyrekte 78,5 milyar euro gelir üzerinden 2,86 milyar euro (3,1 milyar dolar) faaliyet kâr marjı elde etti ve her iki rakam da bir yıl öncesine göre düşüş gösterdi.
Faaliyet kâr marjı, dört yılın en düşük seviyesi olan yüzde 3,6’ya geriledi.
Veriler, en az üç fabrikanın kapatılmasına direnen Volkswagen yönetiminin sert önlemler alma iddiasını destekliyor. Şirket ayrıca yaklaşık 140 bin işçinin ücretlerini yüzde 10 oranında düşürmeyi planlıyor.
Volkswagen Finans Direktörü Arno Antlitz Çarşamba günü yaptığı açıklamada, VW markasının yılın ilk dokuz ayında sadece yüzde 2 işletme marjı elde ettiğini söyledi. Aynı zamanda baş operasyon görevlisi olan Antlitz, “Bu durum maliyet düşüşlerine ve verimlilik artışlarına yönelik acil ihtiyacın altını çiziyor” dedi.
Yönetim ve işçiler ikinci kez bir araya geliyor
Avrupa’nın en büyük otomobil üreticisinin yüksek maliyetler ve artan rekabetle başa çıkmak için verdiği mücadele sırasında, fabrika kapatma ve toplu işten çıkarmalar için yönetim planları konusunda yönetim ve işçiler Çarşamba günü ikinci kez karşı karşıya gelecek.
Sendikalar, daha önce kararlaştırılmış bir ateşkesin parçası olarak Aralık ayına kadar daha geniş grevler düzenleyemeyeceklerini açıklamışlardı.
Çin’deki satışların düşmesi ve henüz pandemi öncesi talep seviyelerine dönmemiş olan Avrupa’daki sertleşen rekabet, Volkswagen’de sıkıntıların başlamasına sebep olmuştu. VW markası uzun süredir düşük getirilerle mücadele ediyor ve toparlanma çabaları başarısız elektrikli araç lansmanları nedeniyle sonuçsuz kalıyor.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.