PROJE İSMİ | AMACI | DURUM | BAĞLANTI LİNK |
---|---|---|---|
100 Yazar 100 Eser | Cumhuriyetimizin 100. yılına özel | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Kudüs | Kanayan Yaramız | Tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
Yarım Kalan Hikayeler | Herkesin bir hikayesi vardır | Eser alımı tamamlandı | Eser Paylaşımı |
Öğretmenim | Sizi etkileyen öğretmeninizi anlatın antolojide yer verelim | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Ortadoğu şiir yarışması | 3 kişiye ödül verilecek | Devam ediyor | Eser Paylaşımı |
Güle Revan | 40 Yazar 40 Naat | Eser alımı tamamlandı | Satın Alabilirsiniz |
YouTube, AB’deki belirli ülkeler için kısa bir süre boyunca Premium Lite aboneliği sunmuş ve daha sonra Ekim 2023’te bundan vazgeçmişti. Bu abonelik seçeneği, Premium’un yarısı fiyata sahipti ve tam ücretli Premium aboneliğinin bazı avantajlarını sunmadan sadece reklamsız bir izleme deneyimi üzerine kuruluydu. Android Authority’nin doğruladığı son raporlar, Premium Lite’ın bir kez daha geri döneceğini belirtiyor. Ancak görünüşe göre bu sefer reklamları tamamen kaldırmayacak.
Android Authority’nin de bildirdiği üzere, kısa bir süre önce Reddit ve Threads’te çok sayıda kullanıcı tarafından paylaşılan bazı ekran görüntüleri, ücretli bir kademeye kaydolurken yeni bir Premium Lite seçeneğini gösteriyor. Lite, normal Premium’un fiyatının neredeyse yarısı olarak görülüyor.
Bu ekran görüntülerinin ortaya çıkmasından bir gün sonra da Google, Lite üyelik seviyesinin geri döndüğünü doğruladı: “Premium Lite’ın farklı bir sürümünü test ediyoruz ve Avustralya, Almanya ve Tayland’daki bazı kullanıcılar kaydolma seçeneğini görebilir.“
Dikkat çekici bir şekilde, ekran görüntülerinde görülen yeni Premium Lite seçeneği, daha öncekinden farklı olarak, tamamen reklamsız bir deneyim sunmuyor ve sadece “Sınırlı reklamlar” olduğu yazıyor. Premium’un diğer özelliklerini de içermediği düşünülürse, Lite sürümünün reklamları tam olarak ne kadar sınırlayacağı çoğu kullanıcı için önemli bir karar sebebi olabilir
Elbette, özellik şu anda sadece test aşamasında olduğu için kullanıma sunulduğunda değişmesi mümkün. Google, reklam engelleyiciler ile mücadelesinde sürekli olarak yeni yöntemler denemeye devam ediyor ve sadece reklamlar için makul fiyatlı bir üyelik seviyesi çok sayıda kullanıcıyı kendine çekmesine yardımcı olacaktır.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.